Już Platon uznawał za najważniejsze wartości prawdę, dobro i piękno, ale wszyscy wiemy jak trudno dzisiaj o chwile, w których te trzy rzeczywistości się spotykają. Tymczasem sieci drogerii Vica udało się połączyć przynajmniej dwie z nich.
W jaki sposób, można by zapytać… W to, że drogerie przez swoje produkty dbają o urodę, zwłaszcza pań, czyli o ich piękno, chyba nikt nie wątpi, ale okazuje się, że działalność biznesowa to nie wszystko. I właśnie drogerie Vica postanowiły w sposób szczególny uczcić swoje piętnaste urodziny. Jak napisał prezes Zarządu Dariusz Tomczak, „urodziny to czas świętowania narodzin, czas wyjątkowy, podczas którego cieszymy się z powstania nowego życia!” Tą radością firma postanowiła się podzielić z nastolatkami, którym jest w życiu trudniej i dlatego przez dziewięć tygodni trwała akcja zbierania paczek świątecznych dla nastolatek z Domów Dziecka, w której wzięło udział wielu sponsorów, dzięki czemu paczki, tzw. VicaBoxy, były wyjątkowo bogate i oczywiście sprawiły wielką radość żeńskiej części wychowanek Domu Dziecka w Liskowie. Każda nastolatka mogła poznać wyjątkową jakość produktów, które są kwintesencją „jakości, piękna i zapachu” – jak napisał pan Prezes. A my dodajmy, również kwintesencją dobra, bo dzięki nim każda z wychowanek mogła poczuć się wyjątkowa. Tak więc udało się firmie Vica połączyć dobro i piękno, a pewnie również i prawdę, którą pamiętamy choćby z filmu „Into the wilde”, że szczęście tylko wtedy jest prawdziwe, kiedy podzielone z kimś drugim. A sukces firmy i jej obecność na rynku od piętnastu lat właśnie został podzielony z dziećmi z Domu Dziecka. I właśnie za to serdecznie dziękujemy firmie Vica.